Monday 20 June 2011

HAHAHA! SNAP PICTURE MAIN-MAIN
Hari nih,disebabkan class bis last pukul 3.30 tadi,balik je bilik terus on on onLINE deh.Wee,actually boring sangat and mood nak chat agak tipis but tetap dgn pendirian for to be not arrogant to all my friends in fb.I'm sorry :) So let continue to about happens in today.Pada petang yang menjelangg,tibe-tibe pintu bilik aku diketuk.dahlaa aku tinggal sorang dalam bilik time tuh,tibe-tibe krekkreekk,bunyi pintu dibuka,aku mula tercengang,tiktiktik semakin aku merasa seram jerr.TUP! chimeyy....... laaa si Anis datang rupenye.HAHAA!
shima : haa anis,ape kau nak haa?
Anis : weh,bilik aku sume tidur,aku tak tahu nak borak ngan sapelaaa..
shima : lahh,yeke,mel mane?
Anis : tidurlaa,ape lagi.
shima : ohh.... (some text missing) hahaha
seterusnya,
shima : nis cmner err cara nak pakai tudung tuu..
Anis : lah,kau ni takan tatahu,meh sini aku pakaikan..
shima : hehe,alah aku baru nak blajar sikit-sikit laa
Anis : aku babbab menghias org nih aku suke
shima : oh,okayy.lepas tu snap pic yerr.
Anis : aahlaa,sini sini aku pakaikan.
shima : Awwcchh! sakitlaa anis..
Anis : lahh,aku ta cucuk pape lagilaa.kau nak kena nihh,aisshh
shima : HAHA! relaks laa
Anis : terenggg! haa kan dah siap !
HASILNYAA .....
hahaa,ape ntah jadi keje bile orang dah bosan,
nih arabic palsu.(pakai ape yang ada)
Aku dah gemuk laaa.huh,camner ni.. (mula risau)

4 comments:

  1. pastu kau nak kutuk aku kat blog kau la chimey oii ,

    ReplyDelete
  2. bukan kau dulu sekolah agame ke?

    ReplyDelete
  3. hello kitty,itu bukan kutuk itu cerita tntg yg dah terjadi.lau kutuk takdenye bagitahu kau nye yg aku update blog.fikir-fikirkanlaa selamat beramal.haha

    ReplyDelete
  4. Hafiz : mase form1,akhir tahun aku dah kua dari situ.so,ape je yg aku pelajari?moral : aku takleh jauh ngan mumdad and aku retila pakai tudung,cuma cara pakai tudung yg mcm hijab & zaman kini la ngek

    ReplyDelete